torsdag 6. januar 2011

MITT KJÆRE BARN

Kjære gutten min. Nå er det 13 år siden verdens vakreste gutt kom til oss, og beriket våre liv. Jeg skriver denne bloggen fordi jeg trenger å sette ord på alt jeg opplever som din mamma. Jeg vil at alle skal vite at du er en fantastisk god, snill og klok gutt, selv om mange rundt deg kanskje er av en annen oppfatning. Jeg vil fortelle om mine erfaringer, gode og dårlige, som kanskje kan være til hjelp for andre i lignende situasjoner. I mange år har jeg kjempet for at du skal få den hjelpen du har behov for, så du kan få et verdig liv, og oppleve at hverdagen er god. Sånn er det ikke alltid for deg, så kampen min pågår fortsatt, og jeg kan ikke gi meg. Jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for at du skal ha det bra, og legge grunnlaget for at du også skal få et godt liv som voksen.

Kjærlighet og klem fra mamma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar